Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne trgovine www.premiumspirits.si (v nadaljevanju ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi Zakona o varovanju osebnih podatkov (ZVOP), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Spletno trgovino www.premiumspirits.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Alambik d.o.o., ob potoku 34, 1291 Škofljica, Slovenija; Davčna številka: SI63780518; Matična številka 8151199000.
Družba je vpisana v register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani, opravilna številka SRG 2018/7388 , Davčna številka: SI63780518, Matična številka 81511990000. Družba je zavezanec za plačilo DDV.
Svetujemo Vam, da si pred uporabo spletne trgovine www.premiumspirits.si pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, Vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.premiumspirits.si. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne www.premiumspirits.si , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Prijava
Registracija in vpis osebnih podatkov v spletno trgovino www.premiumspirits.si sta nujna in izključno potrebna samo za pravilno izvajanje storitev. Ob registraciji v spletno trgovino www.premiumspirits.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Zasebnost
Podjetje alambik d.o.o. jamči, da osebnih podatkov ne bo posredovalo tretjim osebam. Registracija in vpis osebnih podatkov v spletni trgovini www.premiumspirits.si sta nujna in izključno potrebna samo za pravilno izvajanje storitev spletne trgovine www.premiumspirits.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Vaše osebne podatke skrbno varujemo pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletna trgovina www.premiumspirits.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa. Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
V spletni trgovini www.premiumspirits.si omogoča naslednji način plačila:
– Osebni prevzem: Plačilo se izvede ob osebnem prevzemu artiklov
Za osebni prevzem nas prosim kontaktirajte, da vam potrdimo termin prevzema arktiklov. Stroški telefonskega klica so odvisni od vašega telefonskega operaterja.
Poštna pošiljka – Dostava se izvaja preko našega pogodbenega partnerja DPD d.o.o.
Cene
Vse cene v spletni trgovini www.premiumspirits.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Nakup brez DDV ni mogoč. Veljajo cene, ki jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.premiumspirits.si. Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb ponudbe in cen brez napovedi, razen če ni drugače navedeno.
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o vsebini naročila.
2. Naročilo potrjeno. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Kupoprodajna pogodba
Uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izdamo račun v pisni obliki na licu mesta prevzema. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na našem strežniku. Kupoprodajna pogodba je sklenjena izključno v slovenskem jeziku.
Kupoprodajna pogodba med nami in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko mi potrdimo naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za nas kot za uporabnika (kupca).
V kolikor je naročeno blago zavrnjeno ali pa ni bilo dvignjeno stroške poštnine in stroške vračila krije naročnik. Če blago ni bilo naročeno s strani osebe, ki je navedena na podatkih bomo to smatrali, kot zlorabo osebnih podatkov in bomo zadevo predali organom pregona. Ob tem se bodo predali vsi podatki vključno z IP številko računalnika s katerega je bilo naročilo opravljeno.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik ima pravico, da v 14. dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: miro.jankovic@alambik.si ali info@alambik.si preko spletnega obrazca. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14. dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14. dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.
Varnost
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.premiumspirits.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Komunikacija
Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
Podjetje nosi odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od odkritja napake, podjetje pa se je dolžno na reklamacijo odzvati v 8 dneh po določilih ZVPot od 37. do 38. člena.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti miro.jankovic@alambik.si ali info@alambik.si ali po klasični pošti na naslov:
Alambik d.o.o.
Ob potoku 34
1291 Škofljica
Trgovec na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki se nahaja na naslednji povezavi
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Trgovec ni niti dolžan niti pripravljen sodelovati v izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Hkrati trgovec potrošnike obvešča, da še ni prepoznal nobenega izmed posameznih izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga lahko potrošnik sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Dostava
Dostava se izvaja preko našega pogodbenega partnerja DPD d.o.o. in Gold Ekspres d.o.o.
Dostava je za vsa naročila na področju Slovenije in EU*, ob nakupu treh ali več steklenic brezplačna.
Dostava je tudi brezplačna ob nakupu treh ali več steklenic v naslednje države: Avstrija, Belgija, Italija, Luksemburg, Nemčija, Nizozemska, Hrvaška (izjema otoki).
Brezplačna dostava velja prav tako ob nakupu šest ali več steklenic v naslednje države: Češka, Danska, Francija, Madžarska, Poljska, Slovaška.
Cenik za dostave izven Republike Slovenije v EUR z vštetim DDV:
Država | Predviden čas dostave | 1 steklenica | 2 steklenici | 3 ali več steklenic |
Avstrija | 1 dan | 11,20 | 12,44 | / |
Belgija | 3 dni | 13,69 | 14,49 | / |
Italija | 2 dni | 14,05 | 14,79 | / |
Luksemburg | 2 dni | 14,05 | 14,79 | / |
Nemčija | 2 dni | 14,05 | 14,79 | / |
Nizozemska | 3 dni | 13,32 | 14,27 | / |
Hrvaška (*razen otoki) | 2 dni | 12,44 | 13,79 | / |
*Doplačilo Hrvaški otoki | 2 dni | 9,15 | 9,15 | / |
Češka | 2 dni | 19,76 | 20,86 | 21,30 |
Danska | 3 dni | 14,86 | 16,62 | 17,64 |
Francija | 3 dni | 20,79 | 22,03 | 24,01 |
Madžarska | 2 dni | 18,81 | 19,62 | 21,23 |
Poljska | 3 dni | 19,18 | 20,28 | 21,59 |
Slovaška | 2 dni | 19,62 | 20,50 | 21,67 |
Slovenija | 3 dni | 4,0 | 6,0 | / |
Naročila, ki so oddana med delavnikom pred 9h uro, ko gre za enega izmed naslednjih načinov plačila: po povzetju, PayPal, Moneta ali plačilna kartica, se odpošljejo še isti dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila, ki so oddana med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta.
Možen je lasten prevzem ob vnaprej dogovorjenem času na naslovu Letališka 33e, 1000 Ljubljana.
Izdaja računa
STPS po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka: Na spletni strani www.premiumspirits.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
- Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: V košarici pod opisom produkta, se nahaja gumb odstrani. S pritiskom boste odstranili izdelek iz košarice.
III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.
- Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
- Način plačila: Izbira se lahko med petimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, Paypal plačilo ali plačilno kartico.
- Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
- Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”
Postopek obveščanja o nakupu
- Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
- STPS lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
- Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se ob zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
Varnost
STPS uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Varovanje osebnih podatkov
- Podjetje Alambik d.o.o. kot upravljalec vodi, vzdržuje in nadzira zbirko osebnih podatkov posameznikov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1).
- STPS navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.
- Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
- Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Komunikacija
STPS bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo STPS izrecno spoštoval.
Ocene, mnenja in priporočila
- Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
- STPS omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih STPS pregleda. STPS ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni STPS ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
- Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in STPS dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. STPS ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu STPS, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na STPS.
Pravno obvestilo
STPS in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
Omejitev odgovornosti
STPS se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da STPS včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo STPS kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
Pritožbe in spori
STPS spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. STPS se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova XXX.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. STPS bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
STPS se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si STPS prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno Okrajno sodišče v Ljubljani.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.